Onze werkwijze
Bij Finsolution werken wij met een 5 stappenplan om ervoor te zorgen dat jij zo goed en zo snel mogelijk ontzorgd wordt. Deze stappen brengen in kaart waar jouw behoefte ligt als ondernemer en hoe wij daar als Finsolution invulling aan geven.
Het stappenplan
Kennismaking
Plannen van een kennismakingsgesprek om elkaar beter te leren kennen en jouw behoeftes boven tafel te krijgen…
Inrichting
Wij werken met een slim boekhoudpakket als basis van onze administratie waarmee we kunnen samenwerken…
Afronding
Tijdens deze fase van de inrichting laten wij zien hoe jouw administratie is ingericht, hoe de app werkt en…
Ready-Set-Go
Nadat jouw administratie is ingericht en jij weet hoe je de app moet gebruiken kunnen we van start gaan…
Evaluatie
Wij vinden het belangrijk om na een aantal maanden te peilen hoe de samenwerking loopt en of er verbeterpunten zijn…
1. Kennismaking
Laten we even handen schudden
Ons doel is jou als ondernemer te ontzorgen en de administratie van A tot Z te verzorgen en jou inzicht te geven in jouw financiële positie. Om dit te doen plannen wij een kennismakingsgesprek om elkaar beter te leren kennen en jouw behoeftes boven tafel te krijgen. Als onderdeel van dit gesprek kijken we naar de huidige structuur van jouw onderneming en gaan we in op specifieke behoeften van jou als ondernemer. Om kwaliteit te leveren moeten we begrijpen wat jouw doelen en uitdagingen zijn. Dit helpt ons beiden om te bepalen of onze diensten aansluiten op jouw behoeften.
2. Inrichting
Jouw eigen omgeving
gereed maken
Wij werken met een slim boekhoudpakket als basis als basis van onze administratie. Ons boekhoudpakket zorgt ervoor dat wij met elkaar kunnen samenwerken in de klantomgeving en dat jij bijvoorbeeld jouw offertes en facturen vanuit dit pakket kunt versturen naar jouw klanten die ook in het CRM systeem zijn opgevoerd. Daarnaast leggen wij een koppeling met jouw zakelijke bankrekening zodat we op dagelijkse basis de mutaties kunnen bijwerken. Als jij software van derde partijen gebruikt onderzoeken wij het of het mogelijk is om hier ook een koppeling mee te leggen zodat nog meer geautomatiseerd wordt doorgevoerd. Wel zo handig en efficiënt.
3. Afronding
Nog een paar handige tips and tricks
Tijdens deze fase van de inrichting laten wij zien hoe jouw administratie is ingericht, hoe de app werkt en hoe jij bonnetjes en facturen kunt laten verwerken. We laten zien hoe klanten en artikelen aanmaakt, je mailbox kunt inrichten en hoe je facturen kunt versturen. Er is een portaal beschikbaar waar je antwoord kunt vinden op de meest gestelde vragen. Daarnaast bespreken we de tips & tricks om onze samenwerking zo goed mogelijk te laten verlopen.
4. Ready-Set-Go
Klaar voor die start? Go!
Nadat jouw administratie is ingericht en jij weet hoe je ons boekhoudpakket moet gebruiken kunnen we van start gaan. Jouw administratie is gereed en jij hebt er geen omkijken meer naar. Wij beheren jouw administratie en doen de fiscale aangiftes. Als er vragen zijn komen we bij jou in de lucht.
5. Nazorg en evaluatie
Cijfers zijn mooi, maar tevredenheid net zo
Nadat alles is ingericht en jij de rondleiding hebt gehad binnen de administratie kunnen we van start gaan! Je bent in staat om zelf facturen te sturen, bonnetjes te scannen en inkoopfacturen door te sturen naar de administratie. Wij vinden het belangrijk om na een aantal maanden te peilen hoe de samenwerking loopt en of er verbeterpunten zijn. Als je tussentijds vragen hebt, stel ze gerust! Wij zijn er voor jou.
Prijskaartje
Omdat wij werken met een online boekhoudpakket en jou dit ook zo veel mogelijk willen laten doen, kunnen we een volledig pakket van diensten aanbieden voor een scherpe prijs. Geen gedoe met aparte facturatiemodules, klantbeheer of IB aangiftes. Bij ons krijg je gewoon alles voor een vaste prijs die we vooraf met elkaar hebben bepaald.
Bekijk op de homepage het tarievenoverzicht van de verschillende pakketten met bijhorende dienstverlening.
Overstappen
Zit jij momenteel bij een andere accountant en gebruikt hij/zij een ander software pakket? Geen probleem, wij helpen jou bij het overzetten naar ons boekhoudpakket. We helpen jou met de transitie zodat jij zo snel mogelijk weer kunt ondernemen en ons de administratie kunt laten doen.
Contact
Ben jij overtuigd van onze manier van werken en wil je jouw administratie ook optimaal automatiseren zodat je inzicht krijgt in je eigen cijfers? Plan dan een vrijblijvende afspraak in. Wij nemen contact met je op om een digitale afspraak (videobellen) in te plannen om jouw vragen te beantwoorden. Wij zijn graag de oplossing voor jouw financiële administratie!